AltamiraHub este un sistem integrat de administrare a operatiunilor de HR si CRM. Poți gestiona facil organigrama organizației, informațiile despre angajați și subcontractori, precum și date despre clientii tai și proiectele desfășurate cu aceștia.
AltamiraHub îți permite să urmărești cererile de concediu, pontajele și alocarea angajaților pe proiecte, oferind în același timp control asupra profilelor de preț și termenelor de execuție a proiectelor.
Securitatea avansată, inclusiv autentificarea în doi pași, accesul pe bază de roluri și criptarea datelor, asigură protecția completă a informațiilor.
Fie ca afacerea ta este la inceput de drum, sau esti deja un nume de referinta in piata in care activezi, AltamiraHub simplifică procesele complexe și îți oferă control deplin pentru o administrare eficientă a afacerii.
Organigrama, angajați, clienți, contracte, profile de preț, proiecte, subcontractori și documentele asociate
Autentificare în doi pași, acces bazat pe roluri și criptare avansată a datelor
Înrolare și gestionare completă pentru angajați și subcontractori (date personale, poziții, roluri, permisiuni, alocări pe proiecte). Înrolare în aplicație prin invitație.
Înregistrare date de bază și organigrama (departamente, poziții, headcount).
Gestionare perioade, locuri disponibile, poziții deschise și detalii despre interni, cu înrolare prin invitație.
Înregistrare date companie, înrolare delegați pentru self-service, administrare proiecte (detalii, documente, echipă, pontaje, termene, profile de preț).
Gestionare concedii, pontaje și generare automată a proceselor verbale.
Configurare acces pe utilizator sau poziție, administrare utilizatori.
Funcționalitate de căutare globală pentru angajați, subcontractori, clienți și proiecte.
La Altamira Software îți oferim mai mult decât software – îți oferim controlul și instrumentele pentru a-ți transforma afacerea. Contactează-ne astăzi și hai să creăm împreună capacitățile de business de care ai nevoie!